Sunday, January 13, 2008

Mis muud, kui teele!


Küll on hea värskele lumele laternavalgusvihus esimesi jälgi teha!...

Mul oli Itaalias juba meelest läind, kui mõnus tunne see on! Aga näe, minnes siin Soomes, Jyväskyläs Kaja juurest kodu poole, sumedasse talveöhe, üle silla ja äsja langenud pehme, süütu, valge lume, tundsin äkki ära, kuivõrd väga olen selle järele võõrsil oma rännakutel alati igatsenud...

No nii, olengi siis nakatatud... ongi mul blogipisik Kaja käest käes ; )
Ja nii imelik, kui see ka pole, on mul selle uue pisilase üle äraütlematult hea meel!
Nii ma siis seisan siin nagu värskel vastsadanud lumel laternaposti all, süda lootusi ja ootusärevust täis ja imestan, kuidas ja kuhu poole need oma esimesed sammud selles uues blogi-elus seada...

Aga nagu ikka teekonna algul, tuleb ükskord lihtsalt minema hakata!

1 comment:

Karuema said...

:)ma lisasin sind ka sinna blog tr oma lemmikutesse...ega sa pahanda .. ma ju oma lemmikud orgunnisin sinna, sets blogis läks vöga kirjuks, nagu sa tead...