Monday, May 19, 2008

Fotojaht: liikumine

Mul olid seekord suured plaanid, et katsetan, kuidas pimedas liikuvaid autosid nii pildistada, et tuledest nö liikumise jutt maha jääks... teab mis ajast olen seda juba tahtnud proovida :) Pusisin tükk aega oma aparaadi kallal, aga head nahka neist piltidest ikka ei tulnud. (Pean veel natuke harjutama ;)) Küll aga leidsin arvutist mõned varasemad pildid. Nii et seekordsel fotojahil ma selles suhtes viilin, et pole päris värsked fotod ;)

Seda liblikat ma mullu suvel korralikult pildistada ei saanudki :) kohmerdasin seal fookusega ja juba ta oligi läinud...

Ja üks pilt veel! Ma ei saanud kuidagi vastu kiusatusele panna siia ka pilt sügisesest reisist Sansibari ehk Ürdisaartele (ilus nimi eesti keeles ;)


Mu mees, kes armastab kõikvõimalikke vee-elukaid, kaotas lausa pea, kui ta ühes kohalikus akvaariumis.... (õigem oleks seda küll kilp-konna-tiigiks nimetada :) merikilpkonni nägi. Nii ta palus meie giidilt, kas saaks kilpkonna sülle võtta. Võibolla häiris kilpkonnapiigat, et teda ta salatisöömingu juures häiriti või siis ei meeldinud talle lihtsalt süles olla, igatahes oleks mu mees peast peaaegu et tõesti ilma jäänud, kui kilpkonna kämmal imekiirelt talle vastu vahtimist lajatas! See olekski siis see liikumine selle pildi juures :) Õnneks jäi kaelale vaid väike marrastus! Mees ise ütles, et ega ta üldse haiget ei saanud ja vestab aegajalt ikka veel õnnest särades sõpradele, kui "äge" merikilpkonna oli süles hoida ;)))

PS!!! Fotojahi reeglid leiad siit!

6 comments:

Anonymous said...

Ürdisaar? supernimi eesti keeles, tõepoolest ;)

ning kui kirkad värvid esimesel pildil!

Karuema said...

see esimene pilt on tegelt super...ja mees on sul ilus:)....mis sest et hetkel kilpkonna käest peksa saand:)

Anonymous said...

See põgenev liblikas on küll täitsa huvitavalt jäänud.. on nii originaalsuse nooti küljes, kui liikumist :D

Rändaja said...

õnneks on jah, lill ja liblikas eri värvi, muidu polekski vist midagi eriti näha jäänud :) algajatel fotograafidel vahel litsalt veab ;)

K., ütlen mehele edasi, ta on vahel natuke edev mul ka ;)))

Lilly Munster said...

Ehee, kilpkonn sööb ürte :) Toredad pildid!

Ti:a said...

peale esimest pilti on tunne et see kilpkonn oskab ka lennata, jalad niiviisi lehvivadki :)